
Grupa: Administrator 
Lokalizacja: Ciechanów
Posty: 127 #286868 Od: 2008-10-25
Ilość edycji wpisu: 1 | Rejestracja Rejestracja na forum jest przywilejem, nie koniecznością. Zabrania się nazw kont obraźliwych oraz wulgarnych. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto aktywne
2 Treść wiadomości Na forum wypowiadamy się z szacunkiem w stosunku do pozostałych użytkowników, a także z należytą kulturą wypowiedzi.
1. Niedozwolone są w postach/tematach/PW/tytułach/avatarach,podpisach/nickach treści:
* pornograficzne * wulgarne, obrażające innych użytkowników forum * niezgodne z prawem * ukazujące przemoc, zachęcające do agresji i nienawiści * reklamy stron internetowych, portali * prowokacyjne, naruszające powszechne zasady życia społecznego
W przypadku wulgaryzmów i inwektyw - stosowanie gwiazdek, hasha lub innych znaków mających na celu ominięcie regulaminu będzie traktowane jako obraza.
2. Tematy: - nazwa tematu powinna świadczyć o jego zawartości - temat zamieszczamy w odpowiednim do tego dziale - nie zakładamy tematu w przypadku, gdy istnieje podobny
W przeciwnym wypadku temat zostanie usunięty lub przeniesiony.
3. Posty: - staramy się pisać zgodnie z zasadami polskiej ortografii oraz gramatyki - posty odbiegające od tematu będą usuwane - nie nadużywamy pogrubienia, koloru, kursywy, przekreślenia oraz opcji powiększania tekstu Te opcje służą do zaznaczenia ważniejszych informacji w tekście. - nie należy umieszczać zbyt dużych elementów graficznych, które spowalniają transfer oraz obciążają pamięć - blokują one sprawne przeglądanie forum - zabronione jest pisanie postów jeden pod drugim - cytując czyiś tekst pamiętajmy o podaniu źródła Sprawy, których nie reguluje regulamin będą rozstrzygać administratorzy.
Tabela Kar
1. Dublowanie postów/tematów
* 1 raz - upomnienie * 2, 3 razy - ostrzeżenie * 4 lub więcej razy - zakaz możliwości pisania na forum lub ban
2. Używanie słów niecenzuralnych
* 1 do 3 razy - ostrzeżenie * 4 lub wiecej razy - zakaz możliwości pisania na forum lub ban
3. Pisanie postów nie na temat
* 1 raz - upomnienie * 2 do 3 razy - ostrzeżenie * 4 lub więcej razy - zakaz możliwości pisania na forum
W każdym przypadku posty nie wnoszące nic do tematu będą usunięte.
4. Umieszczanie adresów stron internetowych, jest dozwolone w dziale "ogłoszenia" od 40 postów.
* 1 raz - upomnienie * 2 razy - ostrzeżenie * 3 lub więcej razy - zakaz możliwości pisania na forum lub ban
5. Nagminne łamanie zasad poprawnej pisowni języka polskiego
* ostrzeżenie, w ostateczności zakaz możliwości pisania na forum
6. Posiadanie avataru niezgodnego z regulaminem
* 1 raz - usunięcie obrazka oraz upomnienie * 2 lub więcej razy - usunięcie obrazka oraz ostrzeżenie
7. Posiadanie sygnatury niezgodnej z regulaminem
* 1 raz - usunięcie sygnatury oraz upomnienie * 2 lub więcej razy - usunięcie sygnatury oraz ostrzeżenie
Po 4 ostrzeżeniach użytkownik nie może pisać postów. Po 6 ostrzeżeniach użytkownik nie może wejść na forum.
Ostrzeżenia wygasają po miesiącu
|