Strona została przeniesiona na WWW.CABALL.LAA.PL

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » WWW.CABALL.LAA.PL » WIZARD

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Wizard

Druga klasa
  
ziomek493
04.07.2009 02:30:24
poziom 3

Grupa: Administrator 

Lokalizacja: Ciechanów

Posty: 127 #286871
Od: 2008-10-25
Statystyki:

Tu rzecz jest bardzo prosta. Priorytetowo oczywiscie INT, ktory daje naszemu wizzowi powera. Natomiast DEX i STR dajemy tylko, gdy na prawde trzeba. Czyli: wymagania do jakiejs czesci seta, czy tez do orba.

Skille:

Gdy mamy juz naszego Completera, czy tez juz upragnionego Transcendera zostaje kwestia dobrania odpowiednich skilli. Dobranie skilli jest niczym innym, jak wywalenie tych, ktore nie beda nam potrzebne. Jednak, ktore zostawic... Te na pewno:

* Space Collapse lv9
* Extreme Dual Cannon lv9
* Stone Cannon lv20
* Fire Cannon lv20
* Terra Lance lv20
* Fire Lance lv20

Dodatkowo:

* Lightning Lance lv20
* Aqua Cannon lv20

Wiecej nam w sumie nie potrzeba, jesli jednak nie widza nam sie puste sloty i chcecie zostawic jeszcze jakies skille, to dobrym wyborem bylyby te:

* Artic field lv15
* Hailstorm lv9

Tych jednak nie polecam uzywac na PvP
Upgrade: (podane przez crystaL'a)

* Vitality Mastery (zwiększa HP).
* Reflex ( zwiększa def rate).
* Defensive Sense (zwiększa def).
* Force Control (zwiększa magic).
* Ruling Force (zwiększa magic).
* Damage Absorb (zwiększa def).
* Sixht Sense (zwiększa def rate)

Vitality Mastery- nie ma chyba postaci, ktora by nie miala wykupionego tego Upgrade Skilla. Daje on nam potrzebne, tak bardzo, wizzowi HP.
Defensive Sense- przydatny tylko na poczatku, nie warto go zbyt wysoko podnosic, by pozniej nie tracic zbyt duzo funduszy na wyrzucenie go.
Force Control i Ruling Force- oba sa podstawa jakze wielkiej sily wizarda. Oczywiscie wukupujemy je bez zastanowienia.
Damage Absorb- zeby nie dostawac zbyt wielkich batow, trzeba jednak wykupic skill dodajacy DEF. DMG wchodzace w nas zmniejszy sie znacznie.
Reflex i Sixth Sense- Jesli i tak nie mamy duzo DEFa, nalezy odpowiednio zadbac o to, zeby nie bylo mozna w nas trafic. Dlatego wykupujemy oba te skille i maksujemy jak sie da, a efekty beda widoczne od razu.

Strategie:

PvP
Przy PvP liczy sie przede wszystkim wykorzystanie odpowiednich skilli i ulozenie ich w prawidlowej kolejnosci.
Jak juz wczesniej pisalem, nie polecam przy PvP uzywac trzech dodatkowych skilli: Chain Explosion, Artic Field, Hailstorm. Dlaczego? Sa one zbyt wolne, zbyt slabe.
Gdy wychodzimy na PvP warto zwrocic uwage czy przeciwnik bedzie atakowal z dystansu czy bedzie musial podejsc. Do kazdego z tych dwoch typow mozemy uzyc innej kombinacji skilli. Przy przeciwnikach dystansowych uzycie Space Collapse nie wchodzi w gre. Chyba, ze wczesniej podejdzie sie na tyle blisko, by Skil Range wystarczylo. Gdyz pozniej trzeba tracic cenne sekundy na podejscie do przeciwnika, a i Casting Time tegoz skilla nie jest maly. Dlatego przeciwko dystansowcom lepiej uzywac tylko lancy i cannonow (wliczajac w to ext. dual cannon).
Przykladowe Combo: G. Master -> Cannon -> Cannon -> Lance -> Lance
Przeciwko tym, ktorzy musza do nas podejsc, by zaatakowac, uzycie space Collapse jest raczej wskazane.
Przykladowe Combo: G. Master -> Cannon -> Cannon/Lance -> Lance -> Completer

PvE
Mobki, mobki, mobki... Sprawiaja czasem wiele problemow, ale dzieki nim, rosniemy w sile, wraz z lvlem. Tu combo nie zawsze jest potrzebne, lecz przy mobach, ktore maja duzo HP i zadaja duze DMG trzeba uzyc combo. Mozemy uzyc takiego combo, jak do PvP, lub zmienic kombinacje. Zamiast Cannonu wstawic Arctic Field, a zamiast Lancy wstawic Hailstorm.
Przykladowe combo: Completer -> G.Master -> Arctic Field -> Hailstorm

Wyposazenie:

Gdy mamy ustalone statystyki, wybrane strategie walki, nie zostaje nam nic innego, niz obmyslec, w co sie ubrac.

PvP
Tu kroluje Osmium Set, Deathblow, Amp, Will.
Przykladowy set:
Helm- Osmium MartialHelm of Deablow (+6) +20% Crit DMG Inc. w slotach +7% lub wiecej Crit DMG Inc. z craftu. Mozna tez wybrac wersje z +20% Crit DMG Inc. w slotach i Crite Rate Inc. z craftu. Jednak, zeby to bylo oplacalne, tego Rate'a musi byc minimum +5%
Suit- Osmium MartialSuit (+6) 7% Magic Amp. i +50HP w slotach
Boots- Osmium MartialBoots of Will (+6) +190HP z craftu i +50HP w slocie / Osmium MartialBoots (+6) 7% Magic Amp. w slocie
Gloves- Osmium MartialGloves (+6) 7% Magic Amp w slocie / Mystic Hands (+6) 5/7% Magic Amp z craftu
Orbs- 2x Lapis Orb of Deatblow (+6) +5 Crit Rate Inc. z craftu i 20% Crit DMG Inc. w slotach (jeśli mamy mało Rate) / 2x Lapis Orbs of Deathblow (+6) 7/10% Crit DMG Inc. i 20% Crit DMG Inc. w slotach (jesli mamy malo DMG / Jeden z Rate z craftu i jeden z DMG z craftu, jeśli mamy wystarczająco Rate i DMG
Bizuteria- 2x Vital Earring/2x Earring of Guard, Amulet of Guard +7/Amulet of Pain +1/+2/+3/+4/+5, 2x Ring of Luck+2/2x Critical Ring+2/Ring of Luck+2 + Critical Ring+2, 2x Bracelet of Sage+1/+2/+3/+4

PvE
Bez zadnych watpliwosci Mystic. Oczywiscie nie bedzie to zwykly Mystic.
Przykladowy set:
Helm- Mystic Headpiece of Deatblow (+6) +10% lub wiecej Crit DMG Inc. w slocie (ew. ten co na pvp) / Mystic Headpiece of Vampire (+6) +40HP Steal
Suit- Mystic Suit of Will (+6/) +110HP/+100HP z craftu
Boots- Mystic Boots of Will (+6) +100HP / of Vampire (+6) +40HP Steal / Lub jakieś Mithrile z Def Rate w slocie dla defa
Gloves- Mystic Hands of Vampire (+6) 4% lub wiecej HP Steal
Orbs- Moga byc te co na PvP
Bizuteria- 2x Vampiric Earring+1/+2/+3/+4, Vampiric Amulet +2/+3, 2x Life Absorb Ring +3, 2x Bracelet of Sage+1/+2/+3/+4

Podsumowujac:

Tak prowadzony, wyposazony Wizard nie powinien miec problemow na PvP, jak i na PvE.
Powodzenia i milego prowadzenia waszych Wizzow.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » WWW.CABALL.LAA.PL » WIZARD

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny

WWW.CABALL.LAA.PL